11:32

och jag har precis hunnit äta frukost.. sitter här i mina rosa mjukisar och funderar lite på hur jag ska lägga upp dagen.. ska iaf till mina kusiner halv tre till typ fem, men jag har lite som MÅSTE GÖRAS!
Stäadade mitt rum inatt( aah jag e konstig men kunde ju inte sova) så det är ju klart men tvätta.. det behövs asså..
Ska be pappa ta bort min tv som han så fint satta upp för några veckor sen.. Den får inte plats, måste ha kläder där.
Måste även kika igenom min garderob och RENSA! tycker jag gör det asofta och jag är även brutal som fan men det blir bara mer och mer... kan bero på att jag shoppar?.. rätt mycket.. men ändå. hur kan jag inte få plats när jag har en klädstång längs hel vägg som garderob+ min andra garderob då.. DILEMMA.



PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0