godmorgon!

fast har iof varit vaken aslänge men aja skit samma!
Ligger ute på Altanen med macken i knät och solar, hur gött har inte jag de? rätt så skulle jag vilja påstå!
Idag är mina planer att försöka sammanställa min ansökan till skolan jag vill in på och sedan kanske åka till min Love D.
Hon påstår att om jag sätter i hennes löshår så får jag en suprize typ.. hmm... äre värt de D?
Får va en jäkligt bra suprize om jag ska sitta med det i två timmar och bränna fingrarna av mig.. har jag nämnt att jag ALDRIG gjort något sånt innan..? Men det avskräcker inte D.. så fort det är något pilligt så tror hon att jag klarar allt sånt. Okej det brukar ju iof gå ganska bra när jag hjälper dig med alla ideér men man vet ju aldrig.

Bara så du vet så ansvarar jag ikke om det inte blir så fabulöst som du vill ;)


LOVE.

Kommentarer
Postat av: hanna

älskar din blogg!! ;) men har en fråga angåeende löshåret? var har din kompis köpt det någonstans och hur mycket kostade det? funderar nämnligen ochså på o göra det och inte hos frisören:P

2009-04-14 @ 18:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0