haha!

Kajsa om dagens outfit.:

Hej! Älskar din blogg, men varför i allsing dar bär du alltid dessa fruktansvärt fula leggingsen? Du har ju så mycket andra söta kläder!

PS. Jättefula verkligen!

HEJ KAJSA! jadu jag antar att vi alla har lite olika smak och visst är väl det ändå härligt!
Du hatar medans jag älskar dom :)
Men framåt våren och sommarn så kommer det säkert lite kläder i din smak också här, för jag har massa söta sommarkläder som bara ligger och väntar på bättre väder !

KRAMS :)




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej igen,

Jo alltså klart det är bra med olika smak men jag tycker din stil ändrats bara poff till det sämre typ. Innan hade du mer söta saker du vet med klänningar och sånt och nu har du en mer grov stil typ eller du fattar. Jag gillar personligen den andra stilen mycket mer, menmen. gör som du vill ta till dig av mina tips eller ej. ha det toppen! / Kajsa

2009-04-07 @ 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0