löshår.

hanna om godmorgon!:

älskar din blogg!! ;) men har en fråga angåeende löshåret? var har din kompis köpt det någonstans och hur mycket kostade det? funderar nämnligen ochså på o göra det och inte hos frisören:P

TACKTACKTACK !
hehe det där löshåret fick jag sitta i några timmar och sätta fast idag. Satt ute på Altanen hela dagen, det var skönt. mindre skönt var att hon inte köpt någon såndär riktigt tång som man smälter vaxet med utan vi använde en plattång. jag har bränt sönder mina fingrar typ. D - you owe me BIG TIME.

MEN det är iaf köpt på Safari inne i Göteborg. 25 stycken för 250 kronor.
Där kan du även köpa hela längder med löshår som du kan sätta fast med klips! Det gjorde jag innan mitt hår blev längre än löshåret..I-lands problem. men iaf. det är typ den enda stället jag vet.

KRAMS!

Kommentarer
Postat av: erika

åh gör du? fusko dig! går du i skola där?

älskar göteborg, sån fin stad!

2009-04-16 @ 17:58:44
URL: http://eriikal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0