MODESTY! - sjukt bra drag.

det blidde visst utgång igår.. mår som jag förtjänar idag men det kommer aldrig hindra mig från att slå klackarna i taket ikväll på Lounge.

Var på Modesty som Ciffe hade igår med någon johnjohn..? aja no idea iaf och det var hur bra som helst MER SÅNT TACK! som ciffe så fint uttryckte "jag hörde fan att vi knullade både berså och nivå" and yes indeed you did!

Gick vidare till Nivå som hade lovat 80's och 90's men istället körde 30 låtar house på raken sen en klassiker som en då oftas var mixad till house. fy fan va dåligt. Nivå SUGER på onsdagar, speciellt när dom inte håller vad som lovas.

just nu ligger Sanna och sover och jag sitter här bakis som jag vet inte vad med ett glas vatten i handen.
så ciao allihopa så hörs vi när jag kommer hem.

LOVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0