SOME answers!

Sazz om i die.:
heejsan , snart e de dax för en stoor fest! men ja behöver HJÄLP med klänning!! vill ha någon rolig och festsnygg, lite kortare. Jag är ingen SIZE 36 , så vill ha tips från nått märke som kankse inte är så där jäätesmå i storleken?
Tack på förhand !1 din blogg inspirerar mig!!


Kraam!

HEj Sazz först vill jag tacka för dina fina ord! Det är ju lite det den här bloggen är till för- att inspirera !
En stor fest säger du jag antar att det är en helt vanlig fest utan några speciella dresscodes då..?
Det är en svår fråga efter som jag inte vet hur du ser ut i kroppsformen, men jag tycker alltid att svart är ett säkert kort. Ett vanligt svart fodral med en coolare jacka till, gärna skinn. släng på massa halsband, SVARTA nylonstrumor ett par fina pjäser och sen lägger du allt fokus på smink.
Lite lösögonfransar, ett läppstift som sticker ut, KNALLIGT rött eller Rosa så tycker jag du är klirrad!


Den här klänningen har jag själv funderat på och tycker är väldigt söt. Enkel med volangerna händer det lite mer.
Skulle dock inte burit denna utan svarta nylonstrumpo, känns lite väl risky!
Om du bor i Göteborg och vill du testa så finns den antagligen i Vila butiken i Allum, eller på eugenia butiken inne i stan!

hoppas du fick liiite hjälp iaf, skriv gärna tillbaks igen om det är något annat du vill fråga!!

HAVE FUN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0