some answers.

♥Anonym om gårdagens outfit:
åhhh var e väskan från?


GIFT from my love, so i don't know:S

Anonym om new.love.:
Hej jag undrar hur mycket den kostar har letat efter den perfekta skinjackan. Den var väldigt fin!


den kostar 1995:- och finns på Zara. ILOVEIT

♥Teddy om me and D- LOVE-:
And Teddy loves you guys MASSA MASSA MASSA!!
Önskar jag kunde slå klackarna i taket med er igår, utan tvekan skulle det bli den bästa kvällen på stan någonsin!! ;) Saknar er.


AND WE LOVE TEDDY BABE, LOUNGE på torsdag, du måste följa med! me and D is gonna be stammisar där ;)

Jill om pullingmyhair:
varifrån kommer ditt läppstift/läppglans? snyggt med rosa!


Det kommer från YSL och färgen heter Volupté (något liknande iaf) , tror jag :S


PUSSSSSS



Kommentarer
Postat av: Teddy

Jag ska utan tvekan stammisa tillsammans mer er!!

Me like paaaarty, speciellt med er sweets!! :9

2009-04-05 @ 19:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0