tunesofthesoul


music.

Satt och funderade över hur mycket musik kan påverka mig. Det kan få ner mig till botten.. det kan höja mig till skyarna.. den kan få mig att dansa hela natten lång... Den kan få mig att gråta.. den kan få mig att skratta, den kan få mig att uppskatta saker. ibland får den mig att analysera mig själv...? 

Det är poesi, mästervek.. någons känslor som har blivit en vacker text. någons tankar som fått ljuda till musik. det är fint. antagligen därför det betyder så mkt.

jag har fått en låttext skriven om mig en gång. personen som skrev den vet inte om att jag har den men det har jag. en tredje person tyckte jag skulle läsa den för att förstå. jag förstod. jag förstår och den är sparad här.

från min gamla blogg
.

Kommentarer
Postat av: nicolas

jaaaa :D

2009-04-07 @ 02:59:30
URL: http://nicolasg.blogg.se/
Postat av: Mia

Musik är fantastiskt på så vis att den påverkar så många på så olika sätt! :)

2009-04-07 @ 15:10:04
URL: http://thelifeofmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0