för underbara.

S om IN THE PRIME OF MY LIFE.:
Kvinna vad du klär dig snyggt! Mer outfits porfavor ;)

TACK raring, jag ska försöka bli lite mer duktig med detta..!

JB  ([email protected]) om IN THE PRIME OF MY LIFE.:
Hej! Jag håller på att samla bilder som inspiration till min nya lägenhet. För ett tag sedan publicerade du en bild på typ ett vardagsrum, det var ljust, fönster och TONVIS med fårskinnsplädar! Har letat i arkivet men kan inte hitta bilden, skulle du kunna posta den igen i ett nytt inlägg? Eller maila den till mig? Tack!

ojj ska se om jag kan hitta den mailar den till dig sen isf!!

Amanda om IN THE PRIME OF MY LIFE.:
grymt fin tunika i rött du har där!

var är den ifrån?
Zara fast för längsen tyvärr..

Carro om I LOVE IT!!!:
Va roligt!! :) Du kommer att klara det galant, Zaras egen fashionista! Såg dig idag när jag gick förbi, men du var borta när jag gick in! LYCKA TILL NU! Du förtjänar det!
SÖTSÖTSÖÖT! vi får väl se hur det går,

Alexandra om LOVE IT!!!:
Natalie!! Vad skoj för dig! redan när vi jobbade undrade jag just när du av alla skulle ta steget till att göra detta, passar dig ju perfekt! Gött tjejen!
Blir det i Kungsbacka du gör detta eller i stan?
Roligt när man utvecklas så här. Grattis!!

åååh va gullig du är, haha verkar som det är fler som tycker att detta är en bra idé för mig, hoppas att det passar mig bara. Är lite kämpigt nu i början bara men jag ska klara det.

T om I LOVE IT!!!:
grattis.
va hände med pojkvännen?

Tack,

Dennis om LACK.:
Hett ^^

:)

lillemor om dagens:
Riktigt fin outfit!

tack!

Anonym om JOSIE LOVE:
Hej! vilken fantastisk låda! Vart kommer den ifrån?
Kramar Linda

Haha det är en omgjord skokartong med bilder på älsklingen.

maalin om j'veux sortir avec tes potes j'mettrais ma plus belle culotte.:
har ingen aning om vad dom sjunger om,men sjukt cool video/sång! :D
JAG VET DEN ÄR INSANE.

Kommentarer
Postat av: Josie

haha fantastisk låda.jag gillart ;)

2009-08-31 @ 20:32:43
URL: http://josieswall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0