höstnytt i min garderob.

Nyckelplaggen.

Pälsvästen.
The new fluffy,
Det är är egentligen en stickad väst med pälsinnefoder MEN det sket jag i och vände den ut och in and VOILA.
La den såhär på Frontbordet idag på jobbet och vi sålde allihopa, man får va lite påhittig ibland.
549 eller något sådant kostade den och du finner den på Zara.


Hej jag heter Natalie och jag TJÖT av gläde när jag fann den här tröjan nedan i SVART! har ju den i vitt och en rostbrun ton såå ett riktigt Hallelujah moment där.
Monki 300 kronor.
Stickat är ju som bekant ett av HÖSTENS måsten!


Jeans.
Det är ju egentligen inte min grej utan fick typ spader när jag hade på mig ett par idag MEN ändå så kunde jag inte låta bli dessa... Perfekt tvätt, lagom pris och numera mina.
399 på Zara.


lalala...

Kommentarer
Postat av: Dirty nails - Jen

Jag gillar allt =)



Rockmode, outfits och inspo hos DIRTY NAILS -

http://dirtynails.blogg.se

2009-08-27 @ 19:26:57
URL: http://dirtynails.blogg.se/
Postat av: louise

the old fluffy is gonna be saaaad :(

2009-09-01 @ 21:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0