I LOVE IT!!!

GAAAH vart borta lite smått från bloggen vilket ni kanske märkt. ..?
Anledningen, jag prövades för en tjänst på Zara som kordinator och idag blev det klart! Jag ska från och med nu jobba heltid, måndag till fredag och tränas för att sedan förhoppningsvis någon gång i framtiden få titeln med! Det ska bli så grymt kul, kan vara världens roligaste jobb !
Hålla koll på vad som säljer bäst, vart det säljer bäst och massa annat. Kommer ha Faria som mentor vilket känns enormt bra, hon är grymt duktig på det hon gör så hoppas bara att jag kan keep it up. Är dock ändå lite skraj att det är så mycket att tänka på och att jag bara har gjort dettta en väldigt kort tid, men det löser sig!

WIIIIEE!

Kommentarer
Postat av: T

grattis.

va hände med pojkvännen?

2009-08-27 @ 20:26:55
Postat av: Alexandra

Natalie!! Vad skoj för dig! redan när vi jobbade undrade jag just när du av alla skulle ta steget till att göra detta, passar dig ju perfekt! Gött tjejen!

Blir det i Kungsbacka du gör detta eller i stan?

Roligt när man utvecklas så här. Grattis!!

2009-08-27 @ 22:04:27
Postat av: Carro

Va roligt!! :) Du kommer att klara det galant, Zaras egen fashionista! Såg dig idag när jag gick förbi, men du var borta när jag gick in! LYCKA TILL NU! Du förtjänar det!

2009-08-28 @ 01:51:31
URL: http://litenblevstor.blogspot.com
Postat av: Sandra

Grattis till jobbet.

2009-08-28 @ 16:33:05
URL: http://fifthmarch.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0