IDAG.

okej idag ska jag röra mig från onsala in mot staden. Jag ska köpa NY telefon, Jag ska göra en väldigt rolig grej - ni får ni se resultatet någon dag, JAG SKA träffa min BABE, (ja jag veet att du ska flytta soffor men jag tänker ändå sno lite av din tid idag iallafaaaall ♥ ) jag ska hem till Lo's syrra och göra iordning mig för att sedan förfesta och röra mig mot le AVENUE,
LOUNGE är det som gäller idag. Ska bli roligt, längesen jag såg min älskade nu ju.

Förövrigt har jag aldrig kännt mig mer förvirrad i hela mitt liv, varför.. kan det inte bara vara UNDERBART ?
Varför är vi så konstiga.. varför ställer vi till det? Varför är det så svårt att släppa taget.. Varför?
Jag vet varför.



?

Kommentarer
Postat av: Anonym

teddy is with you, aaaamen!! :)

2009-08-06 @ 09:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0