puss.

Anonym om BONES:
Hejhej:)
Var hittar du alla inspo bilder ngn stans, överlag?
Är det någon speciellt hemsida ir något ?
Kram
Mycket på the fashionspot men annars så överallt!

nella om BONES:
Måste säga en sak, du har en grym blogg så himla fina bilder (när du tar dom själv) , och så bra tips på saker och ting MEN du är ganska dålig på att uppdatera blir mer att du slänger in typ när du itne bloggat på länge 4 inlägg med bara modell bilder... Skulle uppskatta din blogg ännu mer om du gav lite mer av din personlighet lite mer bilder av dig, ta det som en komplimang att jag hellre tittar på bidler du tagit än andra proffesionella fotografer.:)
jag ska försöka bättra mig, jag ska, men det har varit mycket nu runtomkring så har lagt tiden på annat bara..men det kommer :)

sunshine om BONES:
I would be blessed if I had your beauty..
oj, va fint sagt, tack !

Vicke om tisdag, torsdag, fredag och lördag:
Natta... sluta löjla dig! På ons smäller det igen PÖSS
gaaaah, TVEK.

lisa om tisdag, torsdag, fredag och lördag:
hej jag är ny här har kollat lite på din blogg såg ditt fina sminkinlägg har bara en fråga du använder 2 foundation där , där det står att du använder den högra på vardag och den vänstra på fest för den är brunare.. Men den vänstra ser ljusare ut haha tänkte bara kolla om det stämmer är nämligen på jakt bra med lite tips :D

hehe ja det ser nog kanske så ut för den ena flaskan är matt så man ser itne alls hur färgen ser ut egentligen :)
Jag tycker definitvit mac är den bästa, köpte en ny häromdagen, någon nyans mörkare(vardagsfoundationen) för man har ju liiite sommarfärg kvar !
KÖPKÖP!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0