11:30

yes då har man ääääntligen vaknat till liv! woohoo!
kom hem runt halv tolv igår efter att ha varit hemma hos Matilda och kollat på hennes nya lägenhet. OMG säger jag bara.. jag e nog rätt avundsjuk. Satt där och tjöta lite och åt sushi med Matilda,Mickis,Nathalie och Linnéa!
Hemvägen var dock lite vingligare det snöööa juu masssaaa, så de va ikke kul..
Torsdag idag ju.. e d Lounge ikväll som gäller kanske ..? nääää de e jag nog för seg för speciellt eftersom jag LOVAT LO att gå ut imon och bangade sist såå kommer hon mörda mig om jag skulle ta en raincheck denna gången med haha.
HOPPASHOPPPASHOPPPAAAAS att jag får ledigt lördag istället för söndan.. Annars får det la bli two in a row.... LALA.



PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0