åker om en timma..

aa.. Inventering idag JIPPI NOT. Börjar klockan 6 och slutar 9. 3 timmar i total tystnad typ det är väl roligt. Zara ska alltid inventera så jäkla ofta också så när det väl sätts igång ja då vet man att man ska inventera månaden därpå och kanske tillochmed månaden därpå igen..inte mkt att göra än att sätta sig i bilen och dra dit iaf. Ska hinna duscha lite innan och kanske få i mig lite mat annars kommer ju jag hungra ihjäl om ett tag..
Kanske blire en till outfit om jag orkar, men man vet ju aldrig !

vad gör ni ikväll då alla SÖTNOSAR ;)?


PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ska plugga, hoppas du visar en till outfit! älskar det

2009-02-17 @ 16:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0