frukost..

precis ätit två ägg, en grov macka och youghurt med min favoritmusli. Jag e nooog rätt mätt. Var tvungen att äta massor till frukost för jag fick reda på att jag antagligen inte ,eller "räkna inte med det" får en rast idag på jobbet. Börjar kvart i ett och slutar halv sex. Innan har vi alltid fått en 10 minutare men nu är den "i mån av tid" Jag är inte glad över detta. Lixom 10 minuter, TIO, så lite tid egentligen men så underbar tid. En chans att antingen bara fylla på sitt energiförråd med någon frukt eller matbit eller bara en stund att sitta ner och varva ner. Jag tycker bara det är helt sinnes.
Det handlar lite om att ge och ta för mig. Vissa, visst borde kanske inte få en rast eftersom de finns dom som bara"jag ska ba kissa jättesnabbt" eller inte ens säger nått utan bara gå när dom ska göra "25:an" och sen är dom borta i 6 minuter.. ja jag klockade, bara för skojs skull då för det händer like all the time. MEN vi andra som sköter oss och inte drar över eller tar någon X-tra liiten rast vi borde väl få 10 minuter..? 

aja tycker bara det här var det dummaste på länge.



A Wang.
jag blir så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0