IT.PLAGGEN.

Anonym om i'm bored.:
kul att du uppdaterar så mycket nu :) jag undrar om du kan tipsta om vårens/sommarens it-plagg. Typ måste ha...ha de toppen bra!


Det är en rätt svår fråga men det jag känner att jag måste ha i sommar NU(asså det lär ju komma mer Cavings haha)

Nyckelord. NITAR-MOCKA-SLITET-ROCKIGT.

LJUSA, Slitna Jeansshorts. Zara har ett par för ynka 249 för den som vill fynda ;)

♥Coola tishor
typ den häär, fast den vill jag ju ha redan nu.


♥Ett par snygga skor är ett måste att springa runt i vår, Gärna i mocka.
Det ska ju vara rätt klumpigt på fossingarna a la wang och då passar ju Ankel boots perfekt men jag skulle även säga att jag vill ha ett par nättare, fast jääävligt höga skor också ! Jag har varit och kikat på ett par med remmar även dessa från Zara som jag nog ska slå till på ( mocka då of course)

Gladiatorsandaler med nitar.

♥Totalt rippade jeans, går ju att fixa hemma!

HÅLIGT - virkade topppar.

TUNIKOR!TUNIKOR!TUNIKOR. Typ denna från glitzy


Gud. säkert glöööömt massssooor..

♥jusste jag, ARMBAND i massor eller HALSBAND i massor, Definitivt inte samtidigt.


På våren skulle jag nog även säga ett par snygga mönstrade nylonisar A la Chloe på denna bilden.
Då kan man ju ha shorts redan nu ;)




PUSSPUSSS

Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Tack för din snälla kommentar! Gaah, vilken grym blogg du har. Håller absolut med dig när det kommer till vårens plagg. ALLT på listan vill jag ha, plus lite till...



Kraam /Katta

2009-02-18 @ 11:57:59
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0