someanswers

sara om SOLA:LILLA LONDON:SUSHI..? UTGÅNG!
vart solar du?:D


♥Jag solar på kungsporten, ASGRYM ställe verligen! Solade på solhuset i kungsbacka en del innan men skulle ALDRIG sätta min fot där igen. SKABBSKABBSKABB som jobbar dääär ;)

carro om Dagens outfit!
snygg outfit som vanligt :) fin tunika, varifrån? hehe. Jag undrar också vart halsbanden är ifrån, grym blogg förresten! Kram


♥taaack va söt du är! tunikan kommer från Gina, köpte den iof för ett jäkla tag seen så den finns nog ikke var tyvär.. Halsbanden är faktsikt min lilla Lo´s kompott, lite blandat såå ge dig ut, köp lite olika halsband och släng på den alla samtidigt, VOILÁ



känns lite Wang. me like.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0