söta ni äääär!

som säger så snälla saker till mig =)

Anonym om SHOPSHOPSHOP 'til you drop.:
Älskar din stil och det ser så bra ut på dig ;D
tacktacktacktacktaaaaak :)

Anonym om SHOPSHOPSHOP 'til you drop.:
hej natalie! det skulle vara kul om du skrev vart du shoppar allt fint, du har grym smak :)
tacktacktacktacktaaack igen! ojj jag lovar att jag ska börja skriva det! de senaste inköpen är brallsen, Cheap monday 100:- och leggingsen H&M 198 :- fyndafyndafyndafynda!
Glömmer jag någon gång så är det bara att fråga!



KRAMSKRAMS









Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ja, tack bara bra. Haft en bra onsdag? :)

2009-02-11 @ 21:31:09
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Anonym

hola nattis;) Men en fråga angåående dina brallor från cheap monday,

är de domdär "siden"( inte siden kanske men de är typ stretch o lite glansiga) svarta byxorna med vitsvart lapp där bak som de ståe cheap monday på? Eller vilka är de?:)

2009-02-11 @ 23:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0