2thousandsand9

nytt år ny blogg tänkte jag ! såå nu får ni säga vad ni tycker om detta, tycker ni jag e knäpp som byter så ofta eller tycker ni det här är lika roligt som jag ;)? haha antagligen inte men anyhow.
Gårdagen/natten spenderades på fina SOHO mycket trevligt måste jag säga och jag vill även säga att jag gick i mina 10 centimeters klackar från klockan 17- 03.. okej då.. några gånger flög dom iof av under några fina danser men annars så!
Vid tolvslaget var det även min kära LO's födelsedag, wooho 20 years!! ALL MY LOVE TO YOU.


jag har även kommit på att jag har en himla fin inspelningsfunktion på min kamera så täntke att min nyårslöfte från mig till er är att jag ska försöka använda denna, inte som någon vanlig videoblogg som, "hej bloggen idag har jag blablabal.." neeesch utan alla mina galna partynights ;)




lalaaa

Kommentarer
Postat av: Jonna

love it, videocrazy med nattiiiis.

2009-01-01 @ 16:21:46
URL: http://jonnaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0