Today i'm wearing this,




Kommentarer
Postat av: Louise B

Med risk för att trakassera dig, så måste jag fråga dig varifrån din poncho är, när du köpte den och hur mycket den kostade?? :-)



SNYGGASTE jag sett!!

2009-01-26 @ 22:38:06
Postat av: dea

hej honey! längtar efter att jag ska få min fina pocho! tok fin är den ju å du kan du inte packeterna in dig i paket med bästis! det blir lite mer shopping i östersund på fredag fick lite smak för det i fredags... shit typ en månad utan shopping... det är nog bara du som förstår min despo! ringer dig sen snygging nu ska jag gå å koka pasta massa love till dig... å



Louise B ponchon är från zara 549,fanns på rean men natta tog de två sista.. eller iallafall i stan antar jag.. ;)

2009-01-27 @ 12:53:09
URL: http://deaochnina.webblogg.se/
Postat av: LoMax

Du e nästan löjligt bra, Nat.



xoxo

2009-01-27 @ 13:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0