Lala-land

sitter här i soffan med min nya love, min sööta lilla silvriga mac. om en data kan va söt ja då är den här det! Jobbat hela dagen och som ni kanske läst så utgång både tor och fre såå idag blir det lugnt. Sitter iof och väntar på min andra älskling nu ska bli schönt med en såndär riktig myskväll. Jobbade hela dagen idag och jag har mått så dååligt att inte ens två konstiga ASSTARKA spanska tabletter hjälpe, fyy fan kul lixom. Höll på att kasta in handuken och gå hem men faaaaan heller man e ju seg som en såndär gummiråtta så det var bara att stå ut. Hittade en aaaasöööt tunika idag som jag verkligen vill ha.. kanske får den följa med hem imorgon.. aa det kanske den får..! SKITFIN iaf!  Livsfarligt för mig att jobba på Zara asså.. jag är nog seriöst deras bästa kund. DEFiNITIVT. precis min smak iaf de finare tunikorna i SILKE, fina saker. Kläder är typ mi passion jag älskar det.. asså verkligen, mönster, färger, snitt, modeller ååh.. LOVELY.



vad gör ni ikväll ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0