losing myself.

Det är inte riktigt min grej att skriva om känslor eller privata saker som rör mig här i bloggen
men jag måste skriva av mig - så jag gör det här.
Det senaste har jag känt mig nere, jag känner att jag tappat mig själv. Jag är helt lost.
Jag behöver en förändring men vilken - vilka kanske snarare?
Drastiska åtgärder för att ändra mitt liv.
Kanske kasta det uppochner, skaka om bubblan och bara leva för mig. för mig.
Kanske är en resa svaret kanske? kanske är det att köpa ett par nya skor.
Jag är sån, jag kan bli glad av ett par skor.
Men hur mår jag efter det? antagligen lika vilsen.
Det känns som jag lever i ett liv som är likadant dag ut och da in.
Jag trivs inte. Jag känner mig fast. jag ÄR bara..





Kommentarer
Postat av: mallan

det löser sig. alla har vi sådana perioder.. snart är du ute ur den igen!

2009-07-23 @ 12:19:52
Postat av: cissi

Man har märkt lite att du var frånvarande inte lika mycket bilder på dig själv osv, bara massa annat och lite text.. Jag hoppas verklige du mår bättre snart ett tips är att göra en lista med saker du just nu inte trivs med och en lista med saker du trivs med och fortfarande vill ha det så.. Jag tror att på så sätt kan du kompensera det du trivs med över det du inte trivs med och hitta lösningar på deet du vill ändra :) Hoppas du finner det du saknar

2009-07-23 @ 13:31:35
Postat av: amanda

läskigt känner nästan exakt samma känner liksom att jag bara lever och tiden går!

2009-07-23 @ 17:49:22
Postat av: Karolin

Förstår precis hur du känner gumman!Hoppas allt blir bra snart! Puss o Kram

2009-07-23 @ 22:56:27
URL: http://karolin87.blogg.se/
Postat av: anna

Tjejen, jag känner EXAKT likadant! Ville bara säga det.

2009-07-25 @ 00:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0