några svar.

klara om Frågestund.:
Jag är nyfiken på hur du sminkar dig och vilka produkter du använder några tips ? :)

Jag hoppas du ser inlägget  nedan för där visar jag alla produkterna iaf :)

nina om Frågestund.:
kan du rekommendera vintage butiker som är billiga ? :)

tyvär, köper nästan aldrig vintage så jag vet inte så många men myrorna tycker väl jag är den bästa för där hittade jag min underbar orange:a kofta för 25 kronor.

bella om Frågestund.:
Vad jobbar du med för du måste ha kostym ?

Jag jobbar på Zara!

hanna om Frågestund.:
Såg nyligen ett inlägg där du var väldigt arg över ngt vad var det som hade hänt ??

Det handlade inte om mig utan en kompis till mig som blivit illa behandlad. Jag bli så arg när någon jag tycker mycket om blir ledsen.

anonym om jimmychoo:
1. Skulle vara kul ifall du kunde lägga in bilder på dig när du var yngre, runt 14-16 ?
2. Vad fick dig att börja blogga?
3. Hur lång är du?
4. Tjänar du något på bloggen?
5. hur skulle du beskriva dig själv?
6. har du funderat på att börja videoblogga? ( skulle vara kul)
6. Har du syskon
7. Hur länge har du och din pojkvän vart tsm?
8. Vilka är dina top 5 favorit affärer?
9. Hur var du när du var yngre?
10. Vad fick du för slutbetyg i 9:an samt gymnasiet?
blev ett par frågor haha, kram.

haha jaa det blev några stycken,
1, hahah NEJ det skulle inte vart roligt för mig.. men jag kan ju säga att jag var rätt rund och hade väärldens sämsta stil och blääää haha tur att man växer upp.
3, jag är typ 170!
2,Jag vet inte riktigt faktiskt om jag ska vara ärlig, jag bara börja och sen fortsatte de och nu har jag nog äntligen funnit min "nisch" om man kan säga så.
4, nepp det gör jag inte !
5, videoblogga, tja jag har ju gjort några inlägg men vi får se, kanske mer i framtiden! känner mig bara så jäkla dum.
6, mig själv..ingen aning, sjukt svår fråga.
6, nepp inga syskon
7, två år har vi varit tillsammans sammanlagt hade en paus på en månad för ett tag sen.
8, ZARA, H&M TREND, Gina, TOPSHOP. Jag gillar när man kan fynda. sedan finns det ju Tara Raglady och Fiorucci fina saker men DYRT.
9,När jag var yngre. Osäker.
10, ingen aning typ 220 kanske? och sen i gymnasiet gick jag ut med hmm VG i det mesta några mvg och ett IG.. Gympa.

elin om I MIN SMINKVÄSKA.:
vad ahr du för nummer/färg på foundationa alltså båda ? :) jätteee tacksam för svar

Jag vill bara säga först att färg varierar otroligt person till person, är du osäker så fråga! Jag har 35 på den gula och 45 på den BRUNARE. Det är två olika serier, den gula är mer täckande medans den bruna nästan inte täcker något alls.

Anonym om Frågestund.:
hur många läsare har du ungefär per dag?

mellan 170- 200 varierar ganska rejält ibland,

Kommentarer
Postat av: anonym

hur gör du så att dina läppar ser så "mjuka" och fina ut? hahha, ja men du fattar!

2009-07-17 @ 23:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0