SVAR!

Maria om ska jag köpa skor nu?:
vilka skor??? jag vill se bild :D åååh, posta mer inspirations-bilder, I'm in need of them right now!
♥Anonym om i´ve just ordered shoe perfection.:
vart ser man skorna ?:D
Maria om i´ve just ordered shoe perfection.:
Var det ACNE skorna kanske? :)
Jag är så ond att ni får se vilka det var när dom dyker upp här i min brevlåda om ca 5-7 dagar, kanske fick ni en hint nu om vartifrån jag beställt ;) och nepp inte acne skorna, dom går inte att få tag i än vad jag har förstått!

Anonym om På mina fossingar i höst.:
Finns de på någon hemsida? Länka isåfall! Vill väldigt gärna kolla in dom
1 om På mina fossingar i höst.:
så sjukt snygga, vad går dom lös på?
jaaa jag älskar miiiiiiiiiina svarta men känner att ett par bruna skulle sitta fint med.
Japp dom finns på massa hemsidor, sök på prime boots engineer, ligger mellan 1795 och 1995 kronor i priset.
Men jag lovar, värt varenda öre.

kim om GIVE ME.:
vart har du tagit vägen ? :(
What?, jag är ju häääär! Lite dålig updatering där i helgen men jag jobbade hela dagarna så det får ni stå ut med :)

anonym om några svar.:
hur gör du så att dina läppar ser så "mjuka" och fina ut? hahha, ja men du fattar!

haha tack! ääh ingen aning, är typ lipsyl och läppbalsams freak. KAN INTE SOVA utan något på läpparna. sen så är det väldigt bra att skrubba läpparna innan man lägger på läppstift eller liknande för att få bort alla döda hudceller (bläää)
från läpparna. Då lägger sig allt mycket finare! Kanske därför :)

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Hej! Är du ledig den 15:e augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på bloggfest. :) Jag har bokat festlokal för cirka 50 personer på Mynchenbryggeriet i Stockholm och har under våren och sommaren försökt hitta sådana som vill vara med. För tillfället har 40 anmält sig, så det finns alltså 10 platser kvar. De som anmält sig är mellan 18-27 år och kommer från Gällivare i norr till Ystad i söder. Det finns inga krav på vilken typ av bloggare man är, så länge man är 18 år. Festen kostar 470 kronor och då ingår buffé, välkomstdrink, valfri drink + vin eller champagne till maten. Nagelföretaget Depend bland andra är med och bidrar med gåvor, så alla får lite presenter när de går hem. Första gänget har redan haft deadline för betalningen, din deadline skulle bli 10 augusti. All information finns i min blogg under kategorin Bloggträff, kika gärna in där. Du kan anmäla en vän också, bara hon är över 18 år. Jag hoppas du hör av dig! H: Malin, arrangör för Bloggfest '09.

2009-07-21 @ 18:49:36
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Paulina

vad kul :) har lagt till dig nu!

2009-07-21 @ 19:15:04
URL: http://hipshots.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle va kul att se mer dagens outfit oftare. du har grym stil!

2009-07-21 @ 21:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0