SVAR!

Jösses det var en del denna gången fööörlåt om det är sena svar men bättre sent än aldrig RIGHT?

♥Lovisa om B-DAY!:
Vart är den fiiiina klänningen ifrån med dom svarta stenarna?! underbart fin :) och din blogg är så grym! Kram på dig
Hej och TACKTACK lovisa! Den är från Zara på rean nu dessutom 599 kronor kostar den så skynda fynda om du har en Zara i närheten!


Jessic om R.I.P king of pop:
Jag grät när jag fick höra det, kan inte förstå det....Jag o min syrra skulle se hans konsert, nu får vi aldrig se honom.
Livet kommr inte bli sig likt nu....han var den största artisten som någonsin funnits. Hans musik krossade gränser...Mår så dåligt...
Har varit ett stort fan sedan jagvar liten...får aldrig se honom live nu:(((((
jag tror alla kan hålla med om att det är en stor förlust för hela världen...RIP!


blidh om Nicholas Kirkwood Autumn/Winter 2009 Preview:
kan inte annat än hålla med. TO DIE FOR! när jag ändå snackar skor. Hur mycket kostade dina prime boots? antar att du köpte dom på fiorucci :)
Mina Prime kostade 1995 om jag inte minns fel fast köpte dom på Yoko Yap!


LoMax om Apricot.:
Den verkar sitta kalas, Nat. :)
AJJEMEN


Maria om Apricot.:
Yo! lite seg med uppdateringar kanske ;) Fast du jobbar iof helger va? Ssen njuter du nog av solen som vi andra haha :P
haha man får ju ta tillvara på vädret och så jobbar jag på helgerna, men nuu hoppas jag att jag gottgjort liite iaf!


Anonym om on the lips.:
Finns på Raglady!
Anonym om on the lips.:Tror att de finns att köpa på Raglady annars så slipper du beställa dem på nätet. Där kan du ju lukta på dem också o hitta din favvis =)
Anonym om on the lips.:
Jag tyckeratt det röda luktar godast! :P
TACK FÖR TIPSEN var där och luktade dock var det ljusgröna slut och det var det jag ville ha men nästa gång!


madde om NU JÄVLAR BLIRE UPDATES!:
på bilden där en blond tjej håller i blommor och går upp för en trapp ( ser inte om det är du kanske), vet du vart den klänningen är köpt? sjukt fin var den!
äääh hmm tror det är mickis kompis klänning, och jag vet att hon haft den iaf sen förra sommaren så tror inte att den går att få tag i tyvärr..


Anonym om Utgång.:
hade verkligen behövt din hjälp! vill hitta RAY BAN solglasögon..dom stora svarta med guldkant..? vart finns dom?? vet du? Tack på förhand ! pussis
tyvär, vet inte riktigt vilka duu pratar om..!du har ingen bild eller nått som du kan länka? KRAM


C om on the lips.:
Jättebra blogg. :)
Några frågar bara, hur har du råd med allt du köper?
Hur många besökare har du ungefär på en dag?
Skulle du börja plugga till hösten?
TACK! ääh råd, hmm jag jobbar som alla andra :) jobbar bara helger så får ju dubbelt betalt typ så det är soft!
hmm typ tvåhundra !
nepp kom inte in där jag ville sååå vi får se vad det blir av mig ;)


Anonym om Utgång.:
förresten använder du fejkögonfransar när du ska ut, eller har du bara så där underbart långa eyelashes anturligt?
hehe nepp lashes, kommer från depend, DOM ÄR KANON!


Kommentarer
Postat av: madde

Till anonym: Jag har ett par nya "rayban aviators" med guldkant att sälja, om det är sådana du var ute efter?

kontakta mig på madelene.d@hotmail om du är intresserad :)

2009-07-04 @ 18:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0