TIPS- i butik nu!

Zara Arkaden i Göteborg har kvar denna skinnjackan med fina stenar på. Nu är den sänkt från över tvåtusen kronor till 799! om jag inte rdean hade 2 svarta skinnjackor varav en väldigt lik även från Zara så hade jag slagit till direkt!!



Denna underbara lite halv genomskinliga skjorta kommer H&M trend och kostar 349 kronor, jag gillade den men som sagt jag och skjortor är inte riktigt min grej, men kanske för någon av er!


Dessa jeansen kommer också från H&M trend jag älskade slitningen men så vände jag på dom och så hade dom itne fickor bak. det kändes sådär asså, man får ju itne det snyggaste asset då direkt!


GINA kommer denna Paisley-mönstrade tunika ifrån, visst var den söt? 124 kronor på REA!


STICKAT är nice tycker jag, önskar att tröjan nedan var LÅNG och inte magkort.
Gina kommer den ifrån.


Denna ska jag köpa nästa gång jag är i stan, tänkte gått tillbaka å köpa den men jag glömde det!
149 kronor och sådär oversize och underbar!
Gina.

Kommentarer
Postat av: Jen

Såg den nedersta tröjan idag också, funderar på att köpa den i vitt, ljusgrå eller ljusrosa. Vilken färg röstar du för?

2009-07-10 @ 21:19:13
URL: http://jein.blogg.se/
Postat av: thilda

du har en helt jävla grym stil. klockren!

och har även en va mina favoritbloggar, for sure :D kram

2009-07-11 @ 17:21:10
URL: http://thildss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0