today.

kom precis hem från "lilla London", jag och mammsen har varit på äventyr som sagt. Började med en salato på Mixit, nya favoritstället- ja tack.
Fortsatte mot kungsgatan och där sprang vi omkring lite lätt, hittade lite fina saker men jag har TOTALT KÖPSTOPP.. Efter några timmar bestämde vi oss för att åka hem och äta räkor istället, YUM.
såå summa sumarum nu är jag hemma och megatrött, så ingen utgång idag. Jusste ja, vi var förbi Chilli i Kållered också, guud va många fina tavlor dom hade!!

SKJORTA e ju egentligen inte riktigt jag men jeanskjorta , det är mer min grej.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är jeansskjortan ifrån? ;) mycket snyggt!

2009-07-10 @ 21:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0