vad jag tyckte om Brüno

hmm sjukt blandade åsikter om denna man. Jag trodde den skulle vara mer inriktad på att göra narr av modevärlden men det var tydligen bara en liten del. I vanliga fall är inte detta riiiktigt min humor men visst skrattade jag ! Tycker nog att den skulle varit roligare om den var mer riktad mot modevärlden men det är kanske bara för att jag är typ besatt av den..?
Det som jag inte gillade så mycket med filmen var att den var sjukt nästan överdrivet över sexad om det finns något ord som heter så, ne men asså det var lite väl ibland och då är inte jag ens säkskilt pryd av mig. Jag vill inte vara sån men jag tror den här filmen är mer för killar , haha.

Trots detta var det ändå roligt att se den men ingen film jag skulle se igen direkt.

Bjuder på det här fina editorialet från Marie Claire Juli 2009 haha.




Who Alessandra Ambrosio and Bruno
By Gavin Bond


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0