jag gillar er

OCH JAG SAKNAR DIG SÅ JAG FÅR ONT I MAGEN B2!

Linn  om over and out.:
hej gumman! läser din blogg varje dag här i the big apple:) miss you! puss Linn

HEJ min fiiiinaaaaa, skickar shoppinglistan snart haha! har du köpt några skor!? eller a utöver dom ÅTTA par som du redan berättat om ?
PUSSSPUSSSPUSSS!!


Sebban och David om guess what?:
Liseberg nästa?

haha neej era wackos, det var inte Liseberg jag skulle till ;)


Emma om jag känner så här.:
HELT RÄTT!!
Som jag skrivit tidigare, din blogg är BÄST!!
Kramisar

TACK igen Emma ! bra att jag har trogna läsare :)


Johanna om Maurie & EVE - again.:
Måste bara få kommentera och uppmana att jag tycker du har en jätte bra, blir oftast alltid inspirerad av det du skriver , och bilder mm !
Varje gång man klickar sig in på bloggen, har du alltid uppdaterat! så himla bra.
Va tvungen att säga detta!
Ha det fint !

Tack för din fina kommentar! haha ja, ibland är det nästan lite update-overload här hos mig.. men har man mycket att säga eller visa sååå blir det lätt så!
KRAM!!


manda L om Manoush:
hittade precis din blogg och föll direkt. Love it! Bor också i göteborg så man känner igen affärer och ställen, kul. En fråga bara, du bor inte i påvelund?

GUD va roligt! hoppas du stannar =)
Nee jag bor i onsala en bit utanför Göteborg, du kanske känner till ?
kramar



PUSSSSAAAR


Kommentarer
Postat av: Sara

Görsnygga ögonfransar!

2009-06-09 @ 01:10:06
URL: http://saranonstop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0