PISSED.

Jag köpte ett par skor för några veckor sen och har bara
använt dom typ fem gånger, stämpel och allt är kvar i skorna. Dom är i princip oanvända.
Men nu har sulan LOSSNAT typ på båda och 4 nitar har trillat av dessutom.

När jag kom till butiken idag för att reklamera skiten som förövrigt kostade sexhundra spänn, säger hon att sulan kan hon fixa  men att man inte kan reklamera för nitarna. Nitar gäller typ inte för konsumentköplagen enligt henne vilket är total dynga.
Jag vet väl själv, jag jobbar i butik. Det är precis som att vi inte skulle ta tillbaka en blus som har tappat stenar eller nitar eller va sjutton som helst.
Det var ju för nitarna jag köpte skorna.
"jag ska se om vi har några nitar men jag tror inte det, men om sätter jag på dom " sa hon.
Tror hon att jag är dum, är det någon som går på sån skit?
Ska ringa och kolla upp allt imon med konsumentombudsmannen så jag vet exakt va som gäller och sen ska jag ge svar på tal
ALABAMA.

Kommentarer
Postat av: carro

de e dom från bianco va? jag har också dom.. precis samma har hänt mina... sulan e av och igår såg jag att 2 nitar gått av. när jag köpte skorna sa tjejen i butiken "behäll kvittot, ifall nitarna går av så sätter vi på nya till dig"....

2009-06-28 @ 23:41:56
URL: http://carolinewahlberg.blogg.se/
Postat av: Julia

så synd, för alla som köpt de där skorna har fått problem, jag med! Så du borde inte få problem med att reklammera för du lär ju knappast va den enda som går tillbaka till butiken! Själv så har jag inte Bianco i min stad så jag kan inte reklammera :/ En kompis köpte dom på Mallorca, exakt samma men Bianco har bara satt sin stämpel på dom... även hon har samma problem!

2009-06-29 @ 00:21:46
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0