R.I.P king of pop

"Michael Jackson drabbades vid lunchtid på torsdagen av hjärtstillestånd. Klockan 12.21 lokal tid inkom larmet från Jacksons hem i Holmby Hills utanför Los Angeles.

Då ambulanspersonalen kom till hans hem fann de att han inte andades."

skriver DN.


Jag finner inga ord knappt. POPartisten som tog världen med storm, som varit både hyllad och smutskastad har
nu lämnat oss för en bättre värld. Förhoppningsvis får han sitt Neverland i himlen. Han lämnade dock kvar något
ovärderligt här på jorden - sin musik.


Kommentarer
Postat av: Jessic

Jag grät när jag fick höra det, kan inte förstå det....Jag o min syrra skulle se hans konsert, nu får vi aldrig se honom.

Livet kommr inte bli sig likt nu....han var den största artisten som någonsin funnits. Hans musik krossade gränser...Mår så dåligt...

Har varit ett stort fan sedan jagvar liten...får aldrig se honom live nu:(((((

2009-06-26 @ 06:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0