some answers.

Louise om That green ring - and more.:
Finns liknande på h&m nu. Iaf i malmö. Man svimmar nästan när man ser dem. Otroligt vackra och ser svindyra ut.
jag kikade faktiskt lite på H&M dock ingen jag föll sådär mega för men dom har allt många fina! dock har jag ändå ingen plats på mina fingar just nu ;)

Anonym om a few of my favourite things:
Riktigt fina! :) Älskar din rosa mockajacka, apsnygg! Ja visa vad du använder för smink, kanske en liten guide också :)
ska se vad jag kan göra!

Lovisa om a few of my favourite things:
jaaa vi vill se massa mer :)
det kommer ;)

Anonym om utgååååång:
sjukt att gå ut på en torsta.... e la inget tryck på stan då??? haha... love u baby.. hoppas du har kul
antar att du inte vet något om det för du är tråkig och aldrig går UT MED MIG älskling.

lo om Yesterday.:
så sant, kullerstenar ÖVERALLT haha. Värifrån är den underbara klänning?
hehe jaaa, klänningen är egentligen en tröja från monki som jag strök och drog lite i så blev den längre, körde dock shorts under, liiite SAFE får man ju vara haha!
denna är det!



Maria om Yesterday.:
I know! alla mina klackar är helt fucked up pga alla kullerstenar....me don't like

ME DON'T LIKE EITHER.


pussss på er.

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv: Jaa, jag har sett att du har den i en bild på din blogg faktiskt. Supersnygg! Hur mycket gav du för den? :)

2009-06-13 @ 20:47:36
URL: http://pastpresentfuture.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack, gullig du är!! :)

2009-06-13 @ 21:32:52
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: emelie

älskar tröjan, har en själv (:

2009-06-14 @ 13:15:59
URL: http://ewelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0