Some answers for you.

♥philip om LC gone brunett.:
hur kan det vara en fotografering för harper bazaar när det är det står marc jacobs både på väskan och på reklam skylten bakom =S=S=S=S=S=S=S=S=S EXPLAIN!!!
FÖR att Harpers Bazaar är en tidning ditt pucko, haha ojj va jag kommer mobba dig för detta.
Trodde du hade "koll" phillie..

♥amanda om wasson.:
tjena tjejen. Tycker du har grym stil och tänkte fråga dig om ett smalråd. Har länge varit sugen på en sån vit klänning från VILA som du har, hittade den i en rosafärg på nelly.com och tänker mig den till solbränd hud och svarta klackar. Tror du det funkar eller ska jag satsa på den vita?
Hej Amanda tack va söt duu är! Den rosa är inte riktigt min grej asså.. den är fin och så men jag skulle ju säga den vita.
Helt klart.

♥Jenny om Bråttom.:
hoppas att du är ute i det fina vädret och solar, det är jag! Jag undrar bara om du har några tips på bra stränder i kungsbacka området? Vart åker du? Har du badat i havet/sjö än?
ha en toppen dag!
kram jenny
hehe ja, klart men legat och stekt lite ;) hmm stränder i kungsbacka området..?
Vita sand i Åsa är underbart men annars gillar jag inte riktigt stränder.. bryggor är mer min grej Brukar alltid bada på ett ställe som heter Karsegården, underbart där.
njaaa inge dopp än..nåågra fler grader först tack haha.

♥Julia om Stylish.:
Jag gillar hennes ögonbryn på nått sätt? :P
Då är vi TVÅ!

♥Anonym om JAG SKA BLI BÄST:
Det gillas!

Va bra då ;)

Kommentarer
Postat av: H A N N A | [ e s t h . b l o g g .s e ]

haha jaa men eller hur! :D bäst ju.

Kram! http://esth.blogg.se

2009-06-23 @ 20:42:12
URL: http://esth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0