SVAREN!

Johanna om FRÅGESTUND!:
tjena, jag undrar vart din spegel kommer ifrån.. Himla fin tycker jag :) Kram!
Den kommer från jysk!

Thilda om FRÅGESTUND!:
vilken är din favorit affär, och har du någon känd förebild :D?

haha är det inte uppenbart? Gillar att blanda lite men ska jag bara välja en så är det ZARA, feminint, klassisk men ändå coolt. Känd förebild, det har jag nog faktiskt ingen direkt faktiskt..? gillar att inspireras av allt.

Anonym om FRÅGESTUND!:
Jag undrar vilka bloggar du läser? Har du några heta tips om några? Kram

klart jag har! Är dock en periodare men just nu
Josie- Göteborg sötaste katt
Julia- sötsötsöt.
hmm va svårt de va nu!
Har typ huuur många som helst på favoriter och jag gillar varenda en..
sedan läser jag ju klart Emsedge, klingans, sofi's och tja som som alla läser.


Jennifer om FRÅGESTUND!:
Kul med frågestund! Vilket gymnasium gick du på?

Elof lindälvs gymnasium i Kungsbacka.

AMANDA om FRÅGESTUND!:
kan väl bara radda upp haha
vad för musik gillar du?
var har du köpt dina prime pjucks?
vad kör du på för bikini/badräkt i somamr?
tränar du? vad? hur ofta?
blev en del haha. ta hand omd dig!

haha musik, jag gillar 80's typ, Klassikerna. HATAR R&B
Mina prime köpte jag på Yoko YAP i Göteborg- bästa köpet.
hmm en mönstrad överdel från H&M iaf, och så någon enfärgad underdel. HATAR när man matchar..
Tränar.. pust NEJ.



Anonym om FRÅGESTUND!:
party sminktips?

Vet inte riktigt hur du vill jag ska svara på detta riktigt men jag testar..?
Det blir lite blandat. Svart ögonskugga blir det med all säkerhet blandat med en lite metallicskimrad MÖRKGRÖNSILVER- jag har gröna ögon.
Jag brukar måla den svarta ögonskuggan på halva ögonlocket Ytterst och sen den grönmettallic på andra(inre) halvan. Lashes från Depend massa mascara. Vit ögonpenna för att förstora ögonen (för att ha detta krävs det att du målat underögonfransarna svarta eller markerat med en eyeliner annars ser du väldigt rolig ut.)
Eftersom jag brukar i stort sett alltid ha svart på mig så brukar jag försöka få in någon KNALLIG färg på lipsen. YSL eller Makeupstores med mycket pigment så det blir effekt bara med ett drag.

Maraboubajs om FRÅGESTUND!:
är det du på headern?

haha nej.

Jen om FRÅGESTUND!:
Berätta din livshistoria!

LIVSHISTORIA? hmm kan jag ta den en annan dag ;)?

Anonym om FRÅGESTUND!:
bor du fortfarande hemma?
vad jobbar du med? eller pluggar du? till vad?

Japp bor hemma!
Jag jobbar på Zara i Kungsbacka.
Nepp ikke än!

Anonym om het.:
du har grymt bra stil. det skulle vara kul om du kunde ge lite tips på snygga sommar outfits, både till vardags och fest =)

Ofta så är det jag har till vardags sådant jag kan ha till fest med- dock lite mera smink bara och ett par höga klackar.
Till vardags blir det ofta shorts med någon tisha och skinnjacka, enkelt och slappt. Men det kan gärna bli en klänning då och då. jag älskar klänningar och tunikor. Någon varenda tjej måste ha i garderoben enligt mig är en skinnjacka. inga undantag. Den kan verkligen lyfta en hel outfit. Om du har en söt klänning ska du ha en cool skinnjacka på för att göra det mindre "sött" gärne ett par prime på det- eller killer heels.
Det är typ det jag kör på själv!


PUSSPUSSPUSSS på er!



Kommentarer
Postat av: Julia

wwwwwwwiiiiiiiiiiie det är du som är söt!

2009-06-15 @ 17:31:54
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0