björn gustavsson-phill,phill-björn gustavsson...?






Du är en blick, och den är mörk och den är blÂ,
och jag vill dansa meee dig i neooon.
Du är doften av jean paul, din penis har ett hÂl.
Du är en helt fantastisk kille. Du är inte vad man kallar ett snille.
Du är glad och elegant, du är sockerintollerant.
Du är p keybar ganska ofta, du har alltid samma kofta
jag kan inte trolla eller simma och är sällan i tid,
och jag tycker det är jättekul att f HIV.
Du är en doft, du är dig lik, du är en dröm. Denna sången är till
dig...
henric landström

henke, jag tror vi tv passar bra ihop.
Häng med mig hem till heden och gör slut med natalie
henke, du är änden p min fantasi.
Du är brödet man vill lägga korven i.

Du är god och du är sann, du är sodastreamad champagne.
Du är allt en man kan fÂ. Du är bättre än wallander tvÂ.
Du är vild och kan ofta lacka, gör slut med hon frÂn kungsbacka.
Du är lÂng och terrorist, min pappa är alkolist.
Jag har tre meter i tak och en hejjare p is ,
du kan ta mitt nummer av ciffe efter han satt p nÂn fjortis.
henke, mitt hjärta slÂr s hÂrt för dig. S gör slut med natalie
- bli ihop med mig!

Henke, lÂt oss vandra natten vidare.
Dansa nakna tillsammans i en vattenspridare.
Henke jag stÂr chanslös, jag är evigt din.
lär mig spela golf s lär jag dig plock i pin
kan jag f dig att tänka om  med lite vodka mixat med rom.
vi hade väl förmodligen fÂtt kli, men kom igen henke, gör slut med
natalie!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa jag tycket nog att Philip vinner den rundan ;)

2009-03-08 @ 21:41:22
Postat av: Sanna

Sjukt skoj.

2009-03-08 @ 22:38:41
URL: http://inspiredbyme.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är phlip??

2009-03-09 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0