FUCKOFFANDDIE

idag bestämde jag mig för att hoppa av min samhällskunskap. Jag orkar inte med den läraren asså och jag har ju G i det så det är ju inte hela världen.

Jag frågade henne vad som förväntas av mig och vad jag ska göra för att få mvg och hon är luddigare än min fluffy-filt när hon ska svara.

äääh joo asså.. dom där 40 uppgifterna som är på det där pappret säger hon och pekar på ett häfte.
jag ba aha okeij vad vill du att jag ska göra med dom då, svara på dom rakt upp och ner eller vad?
nee du ska ju komma med lite egna reflektioner,
aha på varje?
aaaah det hade ju vart jättebra!
ääh aha okeij då..?(hur ska jag kunna skriva en reflektion på frågan hur många platser finns det i riksdan?)
aah sen ska du ha prov på tolv av dom frågorna,
vadå prov på tolv frågor, ska jag bara lära mig dom utantill och så ska jag få ett prov på dom?
ääää jooo njaaa, vi kan ta det sen när du e klar med frågorna!
jag ba aha.? är det allt jag ska göra?
nääääj du ska ju göra ett fördjupningsarbete eller en rapport också.
aha? hur lång ska det vara då? och vad ska det handla om?
aaahh det kan vi ju ta när den tiden kommer

assååå jag orkar ikke med sånt här. jag vill veta exakt vad jag ska göra, vad som förväntas av mig, hur annars ska jag kunna göra det här bra? jag har ju ett liv också. assåååå lärare..


Kommentarer
Postat av: Mary

din header äger ;)

2009-03-09 @ 21:33:51
URL: http://marybyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0