HEAT-BERSÅ



Premiär för Heat!!!!

Fredagen den 6 Mars kommer ett tillskott i Absolut familjen. Denna gång med en exotisk touch, Absolut Mango.

Berså tillsammans med Gold Events har äran att presentera denna skönhet. Vi lovar dig en kväll utöver det vanliga, eldsprutande fakirer, samba trummor i takt med latin house, ljuva toner (vocals) i bakgrunden till fantastisk house musik och sist men absolut inte minst, våra heta värdinnor som höjer upp stämmningen till sin maximala hetta:).
Kom och drick en Mango Heat toppad med sensuella tillskott i baksätet på min Corvette..
Så ta tillfället i akt och dyk in på berså när det är som allra bäst.


Hope to see you there..

Gästlista/Bordsbokning:
0762- 967697, el skriv på wallen.

Tid: 22.00-03.00
Plats: Berså
Ålder (rek).: 20år
Klädsel: Vårdad

I samarbete med:
Hedin Bil - Absolut Mango - Art Studios - Berså

Varmt Välkomna

Adrian - Arshia - Seth - Philip(phill)

han e förresten en rätt schööön lirare, kolla in den här videon.


såååå nuu tycker jag att alla drar dit på fredag ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

See u there friday! ;) Jag o Carr ska dit.. Kössss!

2009-03-05 @ 10:19:26
URL: http://lavieaparis.blogg.se/
Postat av: mathil von.

jag har också hört att det ska bli en sjukt bra kväll!! =) vi seees dääär!!

2009-03-05 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0