08:58

vaknade precis, ska fixa iordning mig snart! Ska in till stan med mickis och bränna lönen , wiiieeeo!
resultatet får ni sen ;)
dock har Mickisen matteprov nu på morgonen som pågår as we speak, lycka till förresten babe- håller tummarna!
Men vi är la inne vid halv elva någon gång.
Heldag ska det bli med lunch och sen något glas rosé att försöka dränka ångesten med efter att ha brännt alla cashen.
Haha ne så kul ska vi inte ha.
Jag har några saker jag SKA köpa men sedan blire säkert massa som jag egentligen INTE SKA köpa om jag känner mig själv, vilket jag gör.


hoppas ni får en kanoooondag, kanske ses vi på stan?


LOVE!


Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

kanske vi ses på stan, ja! om jag orkar dra mig ner..

2009-05-25 @ 09:39:22
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas ni får en lyckad och trevlig shoppingdag! :)

2009-05-25 @ 12:01:48
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Pauline

Gina har ett silverarmband med hjärtan som går omlott i varandra, blanka och "knottriga", Du måste spana! :)

2009-05-25 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0