11:51

står klockan på nu när jag börjar skriva det här antagligen meningslösa inlägget. Men vi får la se hur det slutar.
Precis ätit en skål med fil blandat med VaniljYoughurt med havrekuddar och allbrain. perfekt start på dagen enligt mig iaf.
Dagen är inte direkt planerad sitter fortfarande här i mjuiksar, men det är ju torsda intesant? då är det ju LOUNGE, eller va säger du LO? vi får väl se, ringer dig sen bytheway och frågar ut dig om din underbara kväll som jag antar att du hade igår.
Naglarna iof, dom behöver målas och det typ ASAP.  Målade ju dom förra torsdag och hör och häpna men det är bara lite längst fram som lossnat PYTTELITE. bästa naglacket ever asså.
Tvätta ska jag också göra idag. och montera ner min tv. den får inte plats. måste ha kläder där. har för mkt kläder. knööökfull garderob ändå är jag en slängare och inte en sparare, hur går det ihop?
Ska fota mitt rum idag också, några som vill se det. är inte så mkt att se dock, men er önskan är min lag.
sen var det ju det där med min partymakeup också ja.. aah kanske kan slänga ihop den guiden ikväll ! aa nu har jag inget mer att säga just nu, förutom att vi hörs om en liten stund.

NU: TA TAG I MIG SJÄLV.



Kommentarer
Postat av: Catrin Svarar

mmmm testade deras apelsin/ annanas igår också - helt okej!

2009-05-14 @ 13:44:18
URL: http://cocobycatrin.blogg.se/
Postat av: CAMILLA

sv: ja den skinnjackan är extremt snygg! men lite dyr, runt 2000 tror ja den kostade :P

2009-05-14 @ 15:28:30
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0