N svarar.

♥Kate om it's tricky:
pleaaaaase, gör ett inlägg om hur du lyckas med din grymma party-make!!!!!


hej Kate, okeij nu e det flera som velat att jag ska göra ett sånt inlägg så får väl ta och visa er, det är busenkelt verkligen :)!
Vill du bara se den på just den bilden, för jag har en annan jag brukar byta av med typ?
KRAM.


♥Anonym
om Hollywood smile:
var köper man sådana? :D

min papi köpte med sig dom från USA nu, men man kan beställa från internet! söök på white stripes(crest)!



♥Anonym om någon som saknar sina brillor?:

När och vart har du köpt ditt skärp? Superfint :)

köpte det till mami i alla hjärtans dag present, såå tror tyvär inte det finns kvar men kika in på Zara och hör vettja!


Kommentarer
Postat av: Kate

Visa på du bara,men vill absolut se hur du får till dom grymma silvergråa ögonlocken!

Kram kram

2009-05-05 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0