some answers.

♥linser om Lara Stone.:
hej, jag läste din förra blogg. Och jag undrar vart du köpte din linser ?? :)

linser om new shoes.:
vet du vart man kan bestælla bruna linser? :)

antar att det är samma som frågar :) Förlåt att det har tagit lite tid med att få ut svaren men vart lite busy woman nu det senaste!
Jag vet inte riktigt vilka du/ni menar men jag antar att det g
äller dom Bruna jag hade..?
Det var så himla längesen så kom inte ihåg vad dom hette först men kollade upp det lite lätt. dom är HELBRUNA alltså inte genomskinliga över iris. dte ger ett verkligare intryck tyckte jag.
kommer inte ihåg vart jag beställde dom ifrån men kom ihåg att jag hittade en sida där man kunde köpa dom i enpack(dom flesta sålde du vet per halvår) månadslinser är det iaf och dom hette BioColour 55
söök på det så finner du säkert något bra!




Anonym om new shoes.:
va har du köpt dom? på top shop? :D

Anonym om new shoes.:
Var kommer skorna ifrån! jätte fina=)


det var ett himla tjöööt om le shoes ;) men jag förstår. dom kommer från have2have.se kostar 545 kronor såå skynda FYNDA!!

Kommentarer
Postat av: Karolin



Hahaha jasså Lounge igår? ;) Då brukar man vakna med en baksmälla som heter duga;) haha.. Jag bor i Uddevalla för tillfället hehe. Är härifrån.. men har jobbat i gbg o även bott där en period. Men till hösten skall jag söka mig neråt igen :) Med mig e de bara bra :) Dock lite ångest för de nya håret men men ja vänjer mig väl ;) haha.. Alla kan inte ha ett sånt snyggt svall som du nattis! De kommer ta en evighet för mig att få så långt! hehe! Ikväll ska jag ha en lugn fredagkväll för en gångs skull och de ska bli riktigt skönt :) Hoppas du får en bra fredagskväll! Kramaaaaar

2009-05-08 @ 18:34:31
URL: http://karolin87.blogg.se/
Postat av: Mia

Snygg bild :) Ha en trevlig helg!

2009-05-08 @ 21:25:48
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Penny

haha sjukt! fick hem mina i måndags. ÄLSKAR DEM!!!! sjukt sköna med. nu är det nat med higj heels som gäller? :D i like! puss

2009-05-10 @ 18:00:26
URL: http://pennym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0