SVAR!

Julia om that´s the way it is.: Vart har du köpt den rosa mockajackan? Jag har letat ÖVERALLT, vore jätte tacksam för svar. Gärna om du minns priset oxå!! TACK!
Heeej den kommer från ett märke som heter mission som tyvär bara endast säljs i göteborg. Fiorucci, tara, raglady by tara och andeassons päls är dom som har jackan! vet inget om priset, fick den av mormor!

Anonym om just nu:
hur blev det? kan vi få se en bild?
jag använder whitestripes så det tar ett tag och SMART som jag är så har jag ingen before bild heller, men ska langa feting smajlet på nästa utgång så får ni se om ni tycker dom e vita eller ikke!

teddy om mitt rum-videoblogg.:
N, du är ju så underbart söt!! :)
Alldeles för längesen jag träffade dig, var
håller du hus fining!?! :)
TEDDY. N is överallt och ingenstanns haha! waaay tooo long babe, let's make a chaange!

Anonym om mitt rum-videoblogg.:
Gud vad snygga kläder!
tack så himla mycket!

♥Anonym om mitt rum-videoblogg.:
Okej, wow mycket snyggt.
Varifrån kommer sandalerna? Två fina silvriga samt de svarta med gulddetaljer längst fram. Förstår att det var länge sen du köpte dem, eller?

dom svarta med guldetaljerna längst fram kommer från Zara förra året, och dom silvriga med stenarna kommer även dom därifrån. sen så är dom andra beiga med STORA stena och dom är också därifrån. ett tips är att spana in GOJANE.COM har nämligen sett EXAKT likadana där iår(har jag för mig iaf) för en bråkdel av pengarna jag betalade dock..

KRAMS

Kommentarer
Postat av: Julia

Mockajackan säljs inte alls bara i Göteborg.. finns tom i lilla Karlstad ;) Den kostar mellan 1500-2000.

2009-05-21 @ 00:01:50
URL: http://juliakrischel.blogg.se/
Postat av: Johanna

nej den kostar 1000 spänn :)

2009-05-31 @ 13:27:49
Postat av: emma

hej, vet att detta är gammalt inlägg men hur är mockacjackan i storleken, tror du S passar en strl 38 :) ?

2010-07-25 @ 16:48:47
URL: http://emmaemmalb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0