VÄLKOMNA

Känns himla roligt att ni inte sviker mig trots tre eller snarer fyra dagar av otroligt dåligt updaterande.
MEN ni förstår mig säkert, torsdags var det ju locatelli lipp lounge gånger två. fredagen bakisdag med mickis, sushi och snack om utgång igen. var på väg ut genom dörren helt klara och snygga när jag bara, "mickis, ska vi verkligen göra det här"
hon ba "vaaah!? nu har du ju fått mig att vilja gå ut men okej då, vi stannar hemma". slänger av oss kläderna och på med mjukisar drar till statioil, köper godis och popcorn. Dör sedan i soffan, jobbar på lördagen. hem till sanna på kalas med henke på kvällen, hem igen sova och sedan jobba igen. Hämtar lollo efter jobbet på söndagen, vi planerar en vääääldigt spännande grej, kollar på walk the line och sommnar och här är jag nu. UTVILAD.

welcome to my crazy life.

Kommentarer
Postat av: Malin

låter ju helt klockrent :D

2009-05-18 @ 15:04:21
URL: http://moollys.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0