ovettiga

jag undrar hur många ovettiga inlägg jag kan göra irad egentligen...? kollade min egen blogg och såg ett inlägg jag slängt iväg igår på olof och mikael tydligen.. vilka är dom undrar jag då? haha.

Aja anyhow. kvällen började hemma hos mathilda med massa vin och trevliga chicks. Sen drog vi till ett litet hak i majorna med trubadur, lite otippat sådär. Vidare in mot le avenue där vi hamnade på Lounge och sen på PARKLANE. KÄLEK som josie hade sagt. Tydligen stått på det stora dansgolvet( vad hände där, jag dansar ju bara i rockbaren) med Signalen och inte riktigt vart med in the GAME haha. Träffade Bruce och martini , oootippat.
Summa sumarum INSANE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0