ABERCROMBIE&FITCH öppnar sin första butik i SVERIGE

Detta fick jag höra från MYCKET säkra källor.
Det är i Kungsmässan i Kungsbacka( där jag jobbar förövrigt) som Abercrombie&fitch ska slå upp sina dörrar.
Ska bli riktigt roligt att se butiken när den är klar och alla kläderna. ååh vad jag älskar kläder.
Tydligen anställer dom även bara "modeller" typ sådana som ser ut som personerna på affisherna.

Men det är väl synd att klaga om någon av dessa hunkar, eller några som är lika snygga, hjälper mig att köpa kläder ;)

vad säger ni, visst kan det här bli riktigt bra??!

pussssss


Kommentarer
Postat av: Josie

vi kanske ska söka jobb raring ;)

2009-10-04 @ 08:25:20
URL: http://josieswall.blogg.se/
Postat av: Julia

Ah jag älskar det märket, deras butiker brukar va mkt mäktiga. I london tex så stod killarna i bar överkropp vid ingången mmm me like haha :) Fick faktiskt erbjudande att få jobba där om jag ville, hade gärna haft de grabbarna som kollegor, synd att london inte stod på schemat då haha :)

2009-10-04 @ 19:32:40
URL: http://juliakrischel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0