Love

imorgon ska jag blogga. Mycket. Visa min nya tröja á la Rodarte style , kanske blir det fler tröjor efter min och mamis shopping..? Jag har tuuusen editorials som jag vill visa och tusen random fashionpics. Ska svara på och godkänna alla era fina kommentarer ♥ haft lite mycket just nu bara. En outfit ska jag även slänga ihop åt er. Inspirationen är tillbaka.
Imorgon blir en bra dag - JagKännerDetPåMig.

Kärlek Kärlek.



Du, är vi vänner än?
Du jag vill se dig igen.
För du, var min bästa vän
Vi kan ge varandra tröst
när mörkret kommer och det blir höst
Så du, vi kan väl ses igen?

Det finns något du aldrig tvivlar på
och det är bilden av oss två
En vänskap som för alltid ska bestå
.

saknaden är stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0