feeling sick.

Godmorgon. Vaknade för en stund sen, lyckats att sova mig igenom 3 väckarklockor och nu är jag så trött att jag höll på att skriva veckorklockar istället. Men det hade ju inte funkat.
Helt slut i kroppen börjar bli sjuk, ska till jobbet ändå, hoppas att jag klarar hela dagen. Slutar halv åtta.
Sitter här i mjukisar och vill inte ens röra mig, ska jag ta mjukisar till jobbet för första gången i mitt liv?
Ne det blir nog inte så. Tänkte jag skulle göra en kopp té och ta tag i mig själv. fryser som tusan.
Ska fota dagens outfit till er sen. by the way. Iphooniie came igår. Så nu kan jag blogga från jobbet, om jag ens har något vettigt att säga då. tvek på det i guess.
Ne nu får jag göra något åt mig själv så vi hörs

LOVELOVE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0