söööta!

maja om Lovelovelove:
röstade på dig som årets blogg nu :)
sööötnos, tack!

Felicia om sommras.:
Den där mörkgrå klänningen med "kedjor" på axlarna från H&M (du skrev om den för nån månad sen) har kommit ut i butik nu, just so you know :)
jaaa so i've heard, får nog ta mig in mot staden snart , tack för tipset!!

Ida om H&M:
Den är as het på också!
GREAT !

calle om can i have one more?:
Det är orättvist.
aaah alla kan ju inte få en skjorta av Nadj, då har han ju snart inga kvar.. speciellt inte nu när jag planerat att få en till..?

madde om can i have one more?:
ha ha ...inte ok! men det var värt ett försök!? =)
TUSAN.

Maja om du är strösslet på min glass.:
såg dig på parkan i lördags ;) supersnygg! din blogg är grym
Haha va de du som ropa tjusig och sprang iväg ? ni fååår ju hälsa om ni ser mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0