du är strösslet på min glass.

Kvällen började hemma hos casa del Bengtssons. Vi drack drinkar med hallon och björnbär, rosa sugrör, eller jag ville ha grönt iof, och coctailpinnar i alldelles för stora glas och med alldelles för mycket sprit i, ändå smakade det saft. Vi babblade som vi alltid gör. oavbrutet. om inget vettigt alls egentligen. Josie är snabb mycket snabbar än mig.
"NU ÄR DEN SLUT " och "fan va du är seeg bengtsson" och "komigen nuuu bengan"
och massa mer fick jag höra om och om igen , ditt nya nick josie ; svampen, men en söt svamp of course.
Vi hoppade på onsala Express mot kungsbacka och "civilisationen" haha. Hamnade på mingel, berätta aldrig de för någon, Josie såg glennartz skylten, tog kort på den. Vi var äldst eller ne några var äldre men dom är äckliga så vi gick. Hamnade på Esters fast först hittade josie 5+1 vilket är om ni kan räkna en siffra och i den butiken säljs sådana tillbehör. haha. Esters sög. josie var föga imponerad så vi gick igen. Hamnade i parken där josie fann her new lover, isbjörnen. han vara för tung att släpa med till PARK dock, synd, vi som hade kunnat ha så roligt ihop. Vi plaskade i miniposeidon och styrde kos mot tåget och hoppet om att kvällen kunde räddas. Det kunde den, vi hittade hem. Vi fann PARK, lika fin som vanligt.

Rydberg var där, no kiddin right? han åt en Chilli för 20 shots, det kallar jag en kämpe.

Fantastico kväll med min soulmate iaf, lots of love josie.










Kommentarer
Postat av: Josie

den bilden bengtsson e INTE okej haha bort annars pratar jag aldrig med dig mer (tummen ner kortet ffs)

2009-09-13 @ 20:54:11
Postat av: Anonym

älskar inlägg med lots of pictures :D du är grymt snygg tjejen!

2009-09-13 @ 21:09:06
Postat av: Maja

såg dig på parkan i lördags ;) supersnygg! din blogg är grym

2009-09-14 @ 09:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0